top of page

Vítam Vás všetkých na mojom novom blogu. Ospravedlňujem sa za dlhú prestávku, ale všetko chce svoj čas a ja som sa veľmi dlho nevedela rozhodnúť, akým konkrétnym smerom sa budem uberať v mojich článkoch.

Nakoniec som dospela k názoru, že venujem svoje články môjmu, ešte zatiaľ novému životnému štýlu a tým je vegánstvo. A som veľmi vďačná, že niečo takéto existuje, pretože to vyriešilo moje mnohé zdravotné problémy. Je to už mesiac, čo sa pokúšam preskočiť úplne na rastlinnú stravu. A viete že sa cítim skvele ? Nie len zo zdravotného hľadiska ale aj z toho etického. Kto ma pozná a sleduje vie, že zvieratá zbožňujem niekedy viac, ako ľudí.

A aby toho nebolo málo, rozhodla som sa zmeniť vzhľad stránky a budem svoje články zameriavať na vegánstvo. Články budem orientovať na : jedlo, cestovanie, zvieratá, knihy, rastliny a módu a všetky tieto témy si budú veselo krúžiť okolo vegánstva.

Určite sa máte na čo tešiť. Vegáni aj nevegáni.

Pretože inšpirácie nie je nikdy dosť.

*na fotke zachránená srnka Kristínka, ktorá sa našla so zlomenou nožičkou pri Námestove. Zlomili jej ju stroje, ktoré kosili lúky. Ďalší dôvod nato, aby sa pred kosením vyháňala zver z lúky, pretože to môže mať fatálne následky, ako v prípade tejto malej srnky. Srnke Kristínke hrozí amputácia a ak sa vylieči už nikdy nebude môcť ísť do prírody, len do rezervácie určenej pre takéto zvieratá. Ľudia buďme opatrní k našej prírode a strážme si to málo, čo tu ešte zostalo.


30 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page