top of page

Ak ste čítali môj prvý článok, tak ste sa mohli dozvedieť, že som sa stala vegánkou a som na to aj patrične hrdá. Povedzme si na rovinu, človek musí mať skutočne pevnú vôľu a silu aby to zvládol. Mojim prvým podnetom k vyskúšaniu vegánstva bola Lucie Fink (video pod článok), ktorá si vyskúšala vegánstvo na vlastnej koži 5 dní. Nie, Lucie nie je vegánka, ale uvedomila si, že vegánstvo má svoju veľmi dobrú myšlienku. 5 dní s Lucie ma veľmi zaujalo a tak som to skúsila aj ja na 5 dní a cítila som sa skvele. Bola to veľká výzva pre mäsožravca, akým som bola ja.

Je veľmi zaujímavé, pozorovať na sebe toľko zmien, ktoré prišli s novým životným štýlom. Zo začiatku som si opakovala, že všetko robím pre vlastné zdravie ( začiatky sú príšerne ťažké ). Po istom čase ale nastal zlom a ja som si uvedomila, že živočíšne výrobky mi vôbec nechýbajú. A vtedy sa to všetko zmenilo a zmenil sa aj môj postoj k vegánstvu.

My ľudia sme záhadné bytosti. Tak krásne a komplikované zároveň. Celý život sa hľadáme. Neustále hľadáme niečo, čo môžno ani neexistuje. Ja, ako jedna z miliónov sa hľadám tiež. A je to krásny pocit skúšať nové veci a mať z nich radosť. A ja mám z vegánstva ohromnú radosť. Vegánstvo nie je v žiadnom prípade diéta, ani výmysel modernej doby. Vegánstvo je životný štýl, ktorý by si mal každý vyskúšať aspoň na 5 dní.

Tak ako ja.

* Skúsenosti s ježkom doma využitý v praxi :)

 

Video Lucie -->

35 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page