top of page

Každoročne sa uskutočňujú v Terchovej Jánošíkove dni. Tento rok to bol 54. ročník festivalu a konal sa od 4. augusta do 7.augusta. Priznám sa, že som bola v Terchovej prvýkrát, čo je teda poriadna hanba, kedže to mám vyše hodiny len tu cez kopec. Tak to už býva, keď hľadám krásu vo svete a mám ju rovno pred nosom. A Terchová teda stojí za návštevu a nie len 4 dňovú.

Niekedy si pripadám ako blázon, keď prídem na nové miesto. Neteším sa len tomu, že som tam. Teším sa každej malej veci, ktorú uvidím, každej novej tvári, ktorú spoznám a samozrejme každému novému jedlu, ktoré ochutnám. Bola som prekvapená, koľko ľudí sa prišlo pozrieť na tento 4 dňový festival. Masa ľudí sa tlačili pred stánkami, obdivovali krásu slovenských výrobkov a jedál. Naša 5 členná posádka mala čo robiť. Martin, Viky a dva psy. Neustále sa zhlukovali okolo nás skupinky ľudí s deťmi, ale aj dospelými. Obdivovali Sheinu a Coco, až nám to prišlo smiešne, že sme si aj my neotvorili špeciálny stánok len so psami. Tieto malé hviezdy boli skutočne veľmi dobrým ťahom. Ľudia sa tešili a dávali nám veci zadarmo, len aby sa s nimi mohli zoznámiť. Krása možno nie je podstatná, no rozhodne dobre predáva.

Bol to opäť nezabudnuteľný víkend, tu, na našom krásnom Slovensku.

úlovky : šálku s tradičnými vzormi Čičmany nájdete si môžte objednať zo stránky www.strbskepresso.sk


56 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page