top of page

Ak hľadáš univerzálnu bundu na chladné či teplé dni, bunda od slovenskej značky Zajo je jednoznačná voľba.

Zajo Rossa W Jkt je navrhnutá pre všetkých nadšencov aktívneho životného štýlu. Ľahká bunda v ktorej určite nezamrzneš a ani sa nespotíš. Kto behá po kopcoch mi dá určite za pravdu, že nie je nič tak otravné, ako prepotené - ťažké oblečenie. Rossa W Jkt má dokonale navrhnuté zadné a bočné panely z materiálu Tecnostrech ( ktoré odvádzajú vlhkosť ) a Primaloft Silver ( dokonalá ľahkosť ) .

Praktické rukávy s otvormi na palec som doposiaľ využila na každej túre. Návrhári nezabudli ani na praktickú kapucňu s uťahovaním na zadnej strane, ktorá poslúži ako čiapka a šatka zároveň - ak sa nečakane na horách spustí silný a štipľavý mráz a ty nemáš práve po ruke šatku od Adamsportu ;)

Veľké + za anatomický tvar - krásne olemuje krivky, čo určite ocenia dámy. Ja nosím tričká XS/S ale bundu mám veľkosti S. Pekne lemuje postavu a nemám problém pod bundu obliecť aj mikinu a tričko. Odporučila by som zvoliť si veľkosť o číslo väčšie, pre prípad, že si chcete obliecť pod bundu ešte jednu vrstvu.

Bunda Rossa síce nie je nepremokavá, no zato rýchloschnúca a odskúšaná keď na bundu nakvapkalo, ale nebolo v nej vôbec zima. Počas chladných dní výborne slúži ako izolačná medzivrstva. V zime stačí prehodiť cez seba nepremokavú bundu a v suchu a teple vyrazíte na hory.

Bunda a pevná obuv sú podľa mňa dve najväčšie a najdôležitejšie investície do "turistikovania". Človeka to ale potom 100 násobne viac baví, ak sa mu kráča pohodlne a v suchu. Investovať do kvality, pohodlia a zdravia sa naozaj vyplatí. Samozrejme to nie sú investície na pár mesiacov, ale pokojne aj na niekoľko rokov.

Bundu som kúpila na internetovom obchode Adamasport a som veľmi spokojná, preto by som vám ho veľmi rada odporučila. Ústretovosť, expresné dodanie a bezkonkurenčná cena.

Značku Zajo som si okamžite zamilovala, nie len preto, že je to slovenská značka, ale aj pre cenu a kvalitu turistického oblečenia, ktoré je v konkurenčných značkách drahšie aj o niekoľko stoviek eur.

Na záver ešte podotknem dôležitú informáciu, že bundy sa vyrábajú tak ako v dámskom, tak aj v pánskom prevedení.

Verím, že vám moja recenzia pomohla pri výbere správnej bundy, pretože sama viem, aké ťažké je hľadať pri kvantite, akú máme dnes k dispozícií. Moja bunda prežila doposiaľ všetky extrémy, ktoré sme tento rok podnikli. Tak verím, že úspešne prežije aj tie vaše ;)

Už mi len zostáva popriať vám pohodlné a bezpečné behačky po horách

79 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page