top of page


Na drobného domáceho miláčika nepotrebujeme vlastniť žiadne úle, ochranné odevy, dokonca ani nástroje.


Starať sa o hmyz - ( teda, on sa postará sám, my mu len poskytneme útočisko) , nemusí byť veľká veda.


Skrsla tak myšlienka, vytvoriť z nepoužitých plechoviek hotel pre hmyz.


HMYZÁRIUM !


Premýšľala som nad tým, ako môžem ( okrem pohára na ceruzky a kvetináča ) efektívne využiť plechovky od paradajkovej omáčky a kokosového mlieka. Napriek tomu, že som plechovky mohla len rozumne zrecyklovať a vyhodiť do odpadu, neurobila som to. Na oplátku vznikol tento úžasný hotel pre hmyz, ktorý mi robí obrovskú radosť na balkóne.


FOTOPOSTUP NA VÝROBU HMYZÁRIA


POTREBUJEME


- 7 ks plechoviek

- špagát

- tavnú pištoľ

- farbu v spreji na plechovky

- trávu, šišky, papier na výplň


Plechovky si nastriekame na ľubovoľnú farbu, ja som mala bielu a necháme poriadne vyschnúť


Tavnou pištoľou zlepíme plechovky k sebe, aby vytvorili tvar kvietku


Špagátom obtočíme plechoviek. Z vrchu a z dola zafixujeme tekutým lepidlom z tavnej pištole, aby sa nám nepohyboval.


A POZRIME ! PRVÝ ZÁKAZNÍK V HMYZÁRIU !


"Dobrý deň pane, čo si prajete ? Ubytovanie ? Nech sa páči, izba číslo jeden je voľná "

Plechovky naplníme - listami, suchými trávami, šiškami, žaluďami, papierom, dutými konárikmi - všetkým možným prírodným materiálom, aby sa v ňom včely a hmyz, mohli ukryť.


HOTOVO !




" Keď vymrú včely, ľudstvu nezostáva viac, než štyri roky života. "

Albert Einstein


33 views0 comments

Comments


bottom of page