top of page

Život je ako kruh. Kolotoč, ktorý neustále prechádza polkruhovými fázami dobra a zla. Najjednoduchšie, ako zvládať čierne obdobie je myslieť na to, že po čiernej príde biela. A verte či nie, život je tak dokonale naprogramovaný systém, že po čiernej skutočne príde biela. Rok 2017 bol/stále je pre mňa, jedna veľká kozmická čierna diera, v ktorej sa akoby všetko strácalo a nič nevracalo. Nič sa mi nedarilo, ale skutočne nič. Asi tak ako keď ste si predstavili tú najväčšiu ničotu vo vašom živote a vynásobíte to 10x .

Niekedy sa mi nad týmito ničomnými životnými situáciami tak pozastavoval rozum, že mi nezostávalo NIČ iné ako sa nad tým pousmiať. Najťažšie však prichádza až vtedy, ak máte začať nanovo niečo tvoriť, vymýšľať, usmievať sa na fotkách na Istagrame, šíriť pozitívnu energiu, alebo sa jednoducho len pozdraviť susedovi na ulici. Ak na vás príde rok 2017, máte chuť sa zabaliť do bublinkovej fólie a nechať sa vystreliť tak najbližšie do vesmíru.

Menovať, čo všetko sa mi udialo v roku 2017 nebudem, to je tak možno na budúcu knihu. Ale o tom potom.

Prišiel rok 2018 a pozitívne nasadenie je v plnom prúde. A s pozitívnou energiou a elánom do života, sa začali diať opäť zázraky. Samozrejme, že aj teraz sa mi hromada vecí v živote nedarí (ako každému), ale po tom všetkom, čo mi dal rok 2017 sa na tie bežné starosti pozerám úplne inak. A momentálne sa teším z úplných maličkostí, akože mám prácu a každý potrebuje pracovať, aby si mohol plniť svoje sny ( ako napríklad kúpiť si štvornohého tátoša a jazdiť si na výlety, kedy sa vám zachce). Alebo z maličkostí, ako byť doma a stretávať priateľov, či zobrať psíka a ísť sa prebehnúť do lesa.

A aj napriek tomu, že posledné 3 týždne boli také chorobné, aké už dávno neboli sa na mňa znovu usmialo šťastie. Pamätáte v poslednom článku, kam som napísala, že za posledné 4 roky blogovania som písala viac-menej zadarmo len tak, pre radosť ? Tak pred týždňom to teda prišlo a neviem či som si to privolala ja, alebo ten kruh života si to zariadil, ale prvýkrát po 4 rokoch ma niekto oslovil na spoluprácu. Ani si neviete predstaviť, čo to znamená pre niekoho, kto 4 roky čaká a čaká, mnohokrát premýšľa, či to má zmysel, či to vlastne niekto číta. A potom vám len tak niekto napíše. A ten niekto, je ešte zo zahraničia a ponúkne takej malej rybke, ako som ja a môj blog, spoluprácu za slušnú odmenu. Odmenu, i keď v hmotnej veci. Ale to vôbec nevadí, pre mňa to bude mať miliónovú hodnotu do konca života.

Photowall má ale vymyslené všetko do posledného detailu. Spolu s plátnom, vám za príplatok pribalia aj náradie s materiálom na jednoduché zarámovanie. A čo sa týka odosielania na Slovensko, tak to teda bola rýchlosť. V priebehu 2-3 pracovných dní, mi to priviezol kuriér až domov. A od soboty sa už neviem vynadívať nádhernej maľbe nad posteľou, ktorá oživila celý interiér izby.

A skúste si tipnúť, prečo som si zvolila kozmickú abstrakciu ? Samozrejme je to krásne dielo od dizajnérky Cecilie Carlstedt , ale hlavne preto, aby mi to pripomínalo obdobie, keď nebolo všetko krásne a ružové a keď som sa chcela najradšej nechať vystreliť do vesmíru v bublinkovej fólií. Navždy mi bude toto nádherné dizajnové dielo pripomínať časy, ktoré som už dávno hodila za hlavu, niekam do vesmíru do čiernej diery.

A pretože celý tím vo Photowall.com je úžasní, sľúbili, že vy ako moji priatelia a fanúšikovia, dostanete 20% zľavu na prvý nákup obrazu. Stačí sa len prekliknúť na ich stránku a vybrať si z širokej ponuky a návrhov.

Verím, že si vyberiete ten správny obraz, ktorý vám bude robiť minimálne takú radosť ako mne ten môj

s láskou a pozdravom

Vali

47 views0 comments
bottom of page