top of page

Kreslenie je relax, ktorý nestojí takmer nič.

Napadlo ma, že by bolo pre niekoho z vás príjemné osvetliť si temné dni, ktoré momentálne tienia našu krajinu.

Kedže si nechcem kaziť duševnú pohodu, radšej maľujem, fotím, čítam, pečiem ... jednoducho sa zamestnávam, aby som nespadla do štádia, že budem sedieť a " skrolovať " sociálne siete .

Vymyslela som 10 dňovú výzvu, počas ktorej budem kresliť 10 vecí, ktoré sú moje obľúbené.

Aby ste mali jasno, žiadna vrcholová umelecká dokonalosť sa konať nebude - čmáranice, škrtanice, nákresy - nedokonalo dokonalé umenie. Kto dal umeniu hranice ? Umelci to rozhodne neboli. Preto vôbec nezáleží, či "vieš" alebo "nevieš" kresliť. Myšlienka veci spočíva v činnosti samotnej. Čas strávení pri relaxačnej aktivite, ktorá vám pripomenie, aké maličkosti tvoria váš malý svet krásnym. Vypnite internet, uvarte si obľúbený čaj, vytiahnite farby a pripomeňte si vašich 10 obľúbených vecí.

ZOZNAM

1.deň - nakresliť 10 obľúbených druhov ovocia 🍏

2.deň - nakresliť 10 obľúbených zvierat 🐨

3.deň - 10 obľúbených idolov (maliar, športovec...) 👸🏽

4.deň - 10 obľúbených rastlín 🌵

5.deň - 10 obľúbených architektonických stavieb 🏰

6.deň - 10 obľúbených objektov z vesmíru 🪐

7.deň - 10 obľúbených predmetov okolo mňa 🛹

8.deň - 10 obľúbených miest, ktoré som navštívil/a alebo plánujem navštíviť 🗺

9.deň - 10 obľúbených rozprávkových postavičiek🧞

10.deň - 10 obľúbených farieb, ktoré mi robia radosť ( posledný deň oddychový, len namiešať odtieň farby ) 🧑🏽‍🎨

Obrázok z každého dňa zverejním ráno na Instagrame, aby ste prípadne mali inšpiráciu na kreslenie. Všetky nafotené obrázky po 10 dňoch pridám na blog. Výzvu je možné vykonávať kedykoľvek, žiaden časopriestor nie je určený.


21 views0 comments
bottom of page