top of page

Ukončenie 10. dní kreslenia obľúbených vecí. Tu je môj výsledok práce. Počas desiatich dní som kreslila obrázky a zdieľala ich s vami cez Instagram a kedže dnes je deň 10/10 tu je výsledok. Obrázky si môžte stiahnuť, vytlačiť, skopírovať, môžte sa inšpirovať alebo vôbec nemusíte. Je to len na vás. Nezáleží akú techniku zvolíte, aké farby, materiál na maľovanie. Budte kreatívni, oddýchnite si a vychutnajte si čas sami so sebou alebo svojou rodinou pri príjemnej aktivite.

1.deň - nakresliť 10 obľúbených druhov ovocia 🍏

2.deň - nakresliť 10 obľúbených zvierat 🐨

3.deň - 10 obľúbených idolov (maliar, športovec...) 👸🏽

4.deň - 10 obľúbených rastlín 🌵

5.deň - 10 obľúbených architektonických stavieb 🏰

6.deň - 10 obľúbených objektov z vesmíru 🪐

7.deň - 10 obľúbených predmetov okolo mňa 🛹

8.deň - 10 obľúbených miest, ktoré som navštívil/a alebo plánujem navštíviť 🗺

9.deň - 10 obľúbených rozprávkových postavičiek🧞

10.deň - 10 obľúbených farieb, ktoré mi robia radosť ( posledný deň oddychový, len namiešať odtieň farby ) 🧑🏽‍🎨


18 views0 comments
bottom of page