top of page

Neviem čím to bude, ale tvorenie koláži vo mne zanechalo z detstva pocit chaosu. Nepekné pozliepané papierové rolky a staré noviny, krepové papiere a nevzhľadná štruktúra materiálov zlepená dokopy.

Už niekoľko mesiacov mi na Pintereste vyskakovali koláže alebo maľby od Laurahornart a bolo to po prvý krát, kedy ma zaujala koláž. Vždy som si pridala pin s jej tvorby na moju nástenku, ale nikdy som sa fyzicky nepustila do tvorenia.

Veľmi sa mi jej tvorba páčila, bola úhľadná, nadčasová a originálna. Pred pár dňami na svojom Instagramovom účte otvorila hodinu koláže zadarmo, pretože vie, aká je momentálne situácia. Skvelá možnosť si opäť pripomenúť, ako sa tvoria koláže.

Na začiatku svojej hodiny pripomína, že chce, aby sme si oddýchli vytváraním umenia. Popravde som tomu neverila. Predsa vždy rozmýšľam, keď tvorím, potrebujem sa plne koncentrovať, aby som sa nepomýlila. Ale toto tvorenie bola úplne iná šálka kávy. Najskôr sme si vybrali konkrétne farby, ktoré sa nám páčia a ich odtiene. Potom sme k tomu zladili aj noviny a látky. Použili sme zvyšky papierov a starých kníh. Všetko priamo či nepriamo ladilo k sebe. To je podľa mňa základný goal jej tvorby.

A teraz použijeme tyčinky do uší na odtláčanie bodiek ! Krása. A našla som v chladničke hríb, ten má pekný kruhový hlúbik na väčšie bodky. Tvoríme bodky, tak všetky jej veľkosti.

Neverila by som ale skutočne som si oddýchla.

Ďakujem Laura

Jednoducho vytvorené náhodné a zároveň zosúladené abstraktné umenie kolážou.

Ak máte záujem, zapojte sa do tvorenia na online hodine (individuálne alebo pokojne aj s celou rodinou ) a vytvorte si krásne umenie s Laurahornart. Online hodina zadarmo : LAURAHORNART.COM


18 views0 comments
bottom of page